Marketing ve stomatologii
Otakar Kotyza
akce
Kniha se zabývá problematikou uplatňování marketingových přístupů ve specifické oblasti poskytování zdravotní péče, konkrétně ve stomatologii v České republice.
Hlavním cílem knihy je zhodnotit možnosti využití marketingu v praxi stomatologických ordinací, včetně implementace a využitelnosti segmentace klientů těchto ordinací, a vyhodnotit současnou roli marketingu a marketingových nástrojů aplikovatelných v provozování stomatologické činnosti u zubních lékařů a jejich pacientů.
Kniha Otakara Kotyzy Marketing ve stomatologii rozšiřuje chápání a využití marketingu na oblast zdravotní péče a konkrétně na stomatologii v podmínkách České republiky. U marketingových specialistů již při čtení prvních stran nutně vyvolává otázku, zda lze oblast stomatologické péče chápat jako podnikatelskou činnost a uplatnit při ní stejné marketingové přístupy, na které jsme zvyklí v podnikové praxi. Po přečtení knihy je zřejmé, že odpověď je kladná.
• Jazyk: česky
• Vazba: pevná
• Formát: 170 × 240 mm
• Počet stran: 224
Cena pro studenty 650 Kč