StomaTeam, s.r.o. - Váš průvodce dentálním světem

menu0CZK 
StomaTeam > Články > Interview / Reportáž > Významné změny ve společnosti CAMOSCI. Rozhovor s ředitelem společnosti, Adamem Švrčinou

Významné změny ve společnosti CAMOSCI. Rozhovor s ředitelem společnosti, Adamem Švrčinou

8. 6. 2020 | Tomáš Truneček – redakce časopisu StomaTeam

Společnost CAMOSCI, která se doposud zaměřovala především na oblast zobrazovacích technologií a prezentovala se sloganem „Imaging & Innovation“, prochází v současné době poměrně zásadními vlastnickými a organizačními změnami. Po vstupu investora bude firma nadále v České republice vystupovat pod jménem CAMOSCI. Stávající obchodní i technický tým ve společnosti zůstává a je navíc rozšířen o další obchodníky a servisní tým. V plánu je i další posilování obchodního a servisního týmu. Ruku v ruce s personálním posilováním můžeme od společnosti očekávat také rozšíření portfolia nabízených produktů a služeb. CAMOSCI se budou nadále specializovat na zobrazovací technologie a inovace, ale díky akvizici kompletního týmu jiné dentální fi rmy nově také nabízejí zubní soupravy Stern Weber a další technologie pro zubní ordinaci, a to jak v Česku, tak na Slovensku. V této souvislosti jsme oslovili Adama Švrčinu – dříve jednatele, nyní  ředitele společnosti CAMOSCI a položili mu několik otázek.


Firma CAMOSCI je na trhu od roku 2004. Měl jsem alespoň zpovzdálí možnost sledovat růst firmy od prvních krůčků, přes poměrně rychlý růst i některé slepé uličky. Vše probíhalo až doposud spíše ve formě evoluce. Poslední kroky bych však označil za revoluci. Vnímáš to také tak?

Myslím, že jak já, tak i naši klienti mají raději evoluci než revoluci. Já vnímám proces, kterým firma prošla jako evoluční. Hodnota firmy pro klienty je a bude postavena na nadstandardním know-how a kontaktech ve světě zobrazovacích technologií. Již dlouhou dobu si můžeme vybírat, jaké značky zastupujeme. Proto je v našem portfoliu špička v CBCT systémech NewTom, intraorální skenery iTero, mikroskopy KAPS a v neposlední řadě značka, která může za pojem „Innovation“ v našem sloganu, a to Fotona, výrobce nejlepších dentálních laserů na světě. Je zcela přirozené, že náš silný partner Cefla Group nám dlouhá léta nabízela vstup do světa zubních souprav. Odolávali jsme, protože jsme věděli, že tím by naše specializace a z ní vycházející výhody mohly utrpět. Nyní je však situace jiná. Díky finančnímu zázemí, které přinesl investor, k nám nastoupil celý zkušený tým, který bude ve spolupráci s partnery zajišťovat tento segment zubních souprav.

Položím ti takovou „trojjedinou“ otázku – odpověz na ni, prosím, postupně. Co tato změna dala a vzala tobě osobně, dala a případně vzala firmě CAMOSCI a co si myslíš, že to do budoucna přinese vašim zákazníkům?
Mé podnikání mi umožnilo vstoupit do světa obchodu s uměním. Svůj kreativní obchodní potenciál i finanční prostředky nyní investuji do cesty umělce Sebastiana Vanzena tak, abych ve spolupráci s umělcem a významnými globálními partnery zvyšoval hodnotu jeho obrazů až do té úrovně, kdy každý, kdo vlastní obraz Sebastiana Vanzena, tímto zajistí své potomky a jejich potomky. Náš nejnovější projekt má název Heritage a je zcela unikátní ve světovém měřítku. A co mi vzal můj odchod z pozice majitele firmy? No, vzal mi část starostí a zodpovědnosti, neboť i můj tým přirozeně dorostl ke schopnosti převzít kreativní iniciativu a zodpovědnost v určitých oblastech CAMOSCI byznysu. Firmě jako takové pak změna vzala určitou výjimečnost její specializace, ale dala jí obrovský potenciál k dalšímu růstu. Naši klienti zcela jistě ocení to, že vezmeme to nejlepší z firmy CAMOSCI, to nejlepší ze systému investorské firmy a nově integrovaného týmu a poskytneme trhu nabídku postavenou na solidních základech, zkušenostech, know-how a s motivací výrazně zvýšit tržní podíl. Což se dá docílit několika způsoby, přičemž všechny jsou podmíněné spokojeností zákazníka.

Při plánování této změny jste zajisté s investory hovořili o řadě středně i dlouhodobých plánů. Prozradíš nám některé z nich? Kam firma CAMOSCI směřuje, kam upne své síly, do kterých oblastí v rámci stomatologie chcete nadále promlouvat?
Naše cíle v rámci stomatologie jsou takové, abychom tak jako v minulosti byli jednička v prodeji zobrazovacích technologií (IO skenerů, OPG a CBCT systémů) a abychom se stali jedním z nejvýznamnějších dodavatelů komplexních řešení na klíč. Vzhledem k tomu, že tento text si čtou i zástupci jiných firem, tak nemohu prozrazovat více. Vím, že jsme v minulosti byli hodně následováni a kopírováni…

Tebe osobně vnímám jako kreativního člověka, který chvilku „neposedí“. A když, tak na vícero židlích. Čím se nyní kromě „kámošů“ zabýváš?
Zjistil jsem, že největší byznys na světě je obchod s uměním. Mnozí o tom již slyšeli a jen málokdo to skutečně pochopil. Já jsem dostal velkou příležitost a tu hodlám zúročit.

Děkuji za rozhovor. Firmě CAMOSCI přejeme hodně spokojených zákazníků a tobě osobně vše dobré.

Přečtěte si také:
CAD CAM Meeting a blackout aneb Punk´s not Dead

1. 10. 2019 | Ing. Tomáš Truneček, Ph.D., redakce časopisu StomaTeam

CAD CAM Meeting a blackout
aneb Punk´s not Dead
Číst více >
Články na podobné téma:
Škachův den Články
nepřehlédněte
Škachův den

18. 1. 2020 | Interview / Reportáž

Přečtěte si zajímavý rozhovor s MUDr. Ladislavem Kindlem, jedním ze zakladatelů jedinečné vzdělávací akce s názvem Škachův den. V tomto roce se koná její již jedenáctý ročník.

Detail příspěvku

Mohlo by vás také zajímat:

Tento web používá k optimalizaci služeb soubory cookies. Používáním tohoto webu souhlasíte s využitím těchto souborů. Více informací >

ROZUMÍM

Pro prohlížení časopisu se prosím přihlašte.

Přihlášením získáte následující výhody:

- možnost prohlížet si kompletní elektronická interaktivní PDF vydání všech našich titulů
- bezplatné zvýraznění TOP inzerce na portálech dentalbazar.cz a dentaljobs.cz
- snadné nakupování na našem e-shopu

Přihlášení

Nemáte ještě registraci? Nová registrace

Zapomenuté heslo

Vyplňte svůj registrovaný e-mail. Heslo Vám bude neprodleně zasláno do Vaší e-mailové schránky.